miercuri, 26 februarie 2014

Cel mai rapid martisor dulce!


"Socoteala de acasa nu se potriveste intotdeauna cu cea din targ." zice un proverb si are mare dreptate caci zilele au trecut si noi nu am reusit sa ne facem martisoarele. (Ca sa va reamintiti despre ce vorbesc, cititi aici!)

Ne-am dat seama ca anul acesta nu putem face quilling datorita timpului extrem de redus de care dispunem, atat eu cat si copilul. 

Atunci ne-a venit o idee: un martisor dulce.



Iata "reteta":

Se ia o cutie de bomboane de ciocolata (ambalate individual) si snur pentru martisoare (punga noastra are 25 buc.), cam asa:

  


sau daca vorbim de copii mici putem folosi caramele ca acestea:




Si pentru ca m-am laudat ca este foarte rapid atunci  ... trebuie sa va spun ca am capsat snurul la Crispello si i-am facut o fundita dragalasa caramelei. Iata ce mi-a iesit!




Rapid, nu?

Vineri le punem intr-o cutiuta draguta sau intr-un cosulet si sunt gata de oferit colegelor de clasa. 

Credeti ca la baieti nu m-am gandit, cum o sa se uite cand o sa vada fetele mancand bomboane?

Ba da. Am cumparat bomboane pentru toti copiii din clasa. Fetele vor primi martisoare dulci, iar baietii vor primi cate o bomboana atunci cand vor veni sa ofere un martisor. 

Dar ce faci daca ai baiat? Nimic mai simplu, pui bomboanele fara snur in alta cutie (sa nu rada copiii ca daruieste martisoare si baietilor) si le pune nazdravanul tau pe banca. Se vor servi imediat colegii fara sa astepte invitatie. Daca e glumet poate pune si o eticheta: "Interzis fetelor!" 


Ambalaj

Daca vi pare ca lipseste ceva martisorului, atunci puteti incerca un ambalaj rapid.

Eu am luat un martisor de anul trecut. L-am desfacut ca sa ma inspir si sa fac tiparul "cutiutei".




Am luat o bucata de carton A4. Am masurat ambalajul bomboanei Crispello si am mai lasat cate 1cm in plus in lateral (pana la locul unde am indoit cartonul), sus si jos. Am taiat o bucata de latimea colii A4 si am trasat liniile pe care am indoit cartonul.


Pe centru, am desenat o inima pe care am decupat-o (nu la mare arta, pentru ca acesta e un model). Puteti decupa ce forma doriti, doar ca este bine sa lucrati pe fata cutiei cand taiati. Am indoit cartonul si l-am prins cu putin lipici. Am rugat copilul sa  adauge un "1 Martie" cu carioca. Am pus Crispello in interior si ...

... am obtinut un martisor dulce.





Va doresc un inceput de primavara frumos alaturi de cei dragi!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe acest blog vor fi afisate doar comentariile care folosesc un limbaj adecvat si au legatura cu subiectele prezentate.