miercuri, 10 august 2016

2 carti frumoase cu pictori celebri si abtibilduri




Am vazut ieri doua carti pentru copii care m-au incantat si m-am gandit sa va povestesc putin despre ele.










1. Picturi celebre 

Aceasta carte este dedicata copiilor din primele clase scolare deoarece are o tehnica foarte buna de prezentare a picturilor si pictorilor. 



In primul rand mi-a placut structurarea ei pe domenii de activitate deoarece este greu sa-i prezinti unui copil pictorii celebri pe curente sau cronologic.




In al doilea rand comentariile sunt foarte adaptate varstei, interesante si strecoara subtil informatii demne de retinut. Mai mult ca sigur ca le veti citi cu placere celui mic.    :)



Autocolantele sunt maricele, calitatea pozelor este foarte buna si vor fi o distractie pentru copiii iubitori de abtibilduri. (... din pacate calitatea pozelor mele nu este prea buna, probleme cu lumina, dar sper sa nu afecteze frumusetea cartii !)




Va recomand sa verificati preturile de la raft cu cele de pe net. Eu am gasit diferente spectaculoase, mai ales cu reducerile acestea de vara, de noapte etc.



2. Artisti de geniu

A doua carte este mult mai potrivita copiilor mai marisori datorita modului de prezentare a informatiilor si a ordonarii acestora. 




Cei 29 de artisti sunt prezentati in functie de anul nasterii.  




In aceasta carte mi-au placut:
- abordarea fiecarui artist - cateva detalii despre viata (nu multe ca sa nu se plictiseasca cei mici sau mai maricei) si operele cele mai cunoscute
- grafica prietenoasa care trezeste interesul copilului

Fragment pag. 2 - Jan van Eyck

- numarul mare de autocolante: 130 (cu mult mai multe decat la prima carte) si calitatea lor



Cum vi s-au parut cele doua carti peste care am dat absolut intamplator?   :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pe acest blog vor fi afisate doar comentariile care folosesc un limbaj adecvat si au legatura cu subiectele prezentate.